Nu är min dejt slut!


Har även hunnit att baka en kladdkaka till min underbara älskling som är iväg och jobbar. Hoppas att han tycker att den är god sen bara för har lagt ner massor av kärlek på den. Har till och med använt min nya form. Ser ni vad det är? Ett hjärta så klart :)

Har hunnit att plocka upp i rummet så nu är det strålande fint. Sedan var det bara att sätta sig och och plugga på den hemska fysiken. Inte kul alls. Men nu har jag bara några uppgifter kvar( och de jag inte kan). Så nu ska jag bara ta det lugnt. Och kanske kan man orka att göra något mer som att åka ner till gymmet( eller så åker jag med mamma och Jeane till stallet) Man får se vad som händer. Har iallafall fått i mig lite lunch nu och ska följa med mamma ner och handla när hon är klar. Är så sjukt trött men jag antar att älsklingen är det med så att vi somnar tidigt ikväll. För inatt vägrar jag att sova ensam. Men nu ska jag fortsätta att sitta på min stol och sova. Jag lovar jag skulle kunna somna bara sådär. Så funderar på sen att gå och lägga mig framför tv och se på barnprogram :) Det är mycket kul att göra det när man är trött eller sjuk. Borde ta något piller så att jag vaknar till lite eller vad tycker ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0