Okej nu har vi vaknat!


Kanske ska man baka lite? :)

Japp älsklingen och jag sov nog lite länge idag eller vad säger ni ;) Vi vaknade inte fören mamma ringde och väckte oss och då var klockan halv ett. Var länge sendan vi sov så länge :) Men det var mycket skönt att sova ut. Men älsklingen var rätt så oromantisk imorse, så fort vi vakna så skulle vi åka och köpa frukost. Inget mys pys som vanligt. Men det får man väl leva med. Men jag förstår honom eftersom han ska jobba imorgon så ville han väl inte att hela dagen skulle försvinna eftersom han ville fixa i garaget idag med. Så nu sitter man här och har precis ätit frukost och sagt hej då till älsklingen. Kändes tungt bara att säga hej då för en stund. Men det får la funka. Och nu så ska jag pyssla vidare med mig så får vi se vart dagen tar oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0