På väg mot Visby

Japp nu var kvällen här igen och vi är på väg in mot Visby igen. Dagen har varit mycket bra och det har varit strolande sol med inga moln. Har träffocke och Josephine. De var riktigt snälla så det var inget att vara rädd för. Efter det blevdet att åka hem och göra taco, tyvärr hade vi( okej jag) köpt fel taco krydda så det var jävligt starkt och smaka chili och vitlök. Var väl ingen hitt att äta det men vi fick i oss lite. Bar av mot vattenland. Väl inne så konstaterade vi att det inte fans så mkt att göra eftersom det inte bara fans en pool att gäsa i. Men vi åkte typ två saker och sedan fick jag hjärn.skackning. Inte så kul. Bara för att jag var så liten så flög jag omkring lite så jag slåg i hyvudet massor. Inte specielt kul. Vi badade lite, la oss och solade och sedan så åt älsklingen en hamburgare och vi åkte in mot Visby. Mådde inte så bra kan man ju säga. Men älsklingen hittade go cart så han åkte det. Sedan så åkte vi mo tBianca för att hämta henne.var nere och kände på vattnet så nu är vi i Visby för att äta och sedan blir det att åka och bada. Hoppas ni har det bra så bloggar jag mer när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0