Resefeber!


Japp tro det eller ej men jag klippte av mig mitt långa hår!

Okej vet att jag börjar bli sämst på att uppdatera när jag säger att jag ska det men det är inte så lätt. Eller inte igår för då hade jag sådan resefeber så det är obeskrivligt! Okej det har jag väl nu med. Jag var vaken till ett och det hör till ovanligheterna som ni säkert redan vet. Så man kan ju säga att älsklingen hade problem att få mig att slappna av. Men till slut så fick han mig att slappna av och då hade jag somnat som en stock ( var ju liksom as trött vid tio så det kanske inte är så konstigt?) Men nu sitter jag här hemma och har precis gjort mig iordning och duschat och lite sådär. Ätit en riktigt god frukost och självklart träffat pappa och brorsan lite medens älsklingen är och säger hej då till sina små syskon i bankekind. Åhhh nu vill jag bara att klockan ska vara halv tolv så att vi kan åka. Det kommer att bli så jävla kul ju^^ Gotland kan ju inte känna sig säker längre när jag kommer iallafall!

Lovade ju igår att ni skulle få se resultatet på naglarna och håret. Har dragit ut lite på det känner jag men jag tog kort och allt igår bara att jag är så nervös så jag glömde liksom att publicera det. Men här ovanför ser ni resutlaten!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Så fint håret blev! :) kram<3

2011-08-01 @ 19:35:53
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0