Ruttnar bort!


Man kanske ska börja använda sina convers denna vecka? :)
Okej så var första lektionen klar för dagen. Bara tre kvar och så slutar man vid kvart i fyra. Men det ska jag nog klara av. Och så har jag planer på att gå ner till gymmet efter skolan så att man börjar sätta igång kroppen lite. Man kanske ska orka vinter halvåret med. Som jag inte brukar. Brukar bli så att jag går in i dvala och bara äter massor av godis och mat och glömmer liksom bort att träna. Men i år tänkte jag att jag inte skulle göra det. Man måste ju träna så att man kan äta massor av god julmat och så ska jag ju börja äta godis med :) Det gillar vi starkt kan vi ju säga. Saknar att ligga och äta godis ur samma påse med älsklingen. Så vi kan ju säga att jag tänker inte att sluta äta godis igen. Jag ska bara bevisa för mamma och pappa ( och alla andra) som inte tror att jag ska klara ett år.
Men anledningen till att jag inte bloggade i morse var för att jag var så jävla trött. Kunde inte sova så bra inatt eftersom jag inte fick sova med min underbara älskling. Jag saknar honom verkligen jätte mycket. Så jag satt väl uppe och pysslade halva natten. Halv tolv tror jag att jag somnade. Inte as kul men det får väl funka, får sova lite tidigare idag och så ska jag utnyttja min sovmorgon imorgon har jag bestämt mig för. Hahaha nu kanske man ska göra lite nytta nu när man ändå sitter i skolan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0