Så var augusti snart slut!

Jag fattar inte att augusti har gått så fort. Jag menar det är ju typ 1 vecka sedan vi slutade skolan för att gå på sommarlov känns det som. Men tydligen har jag snart redan gått två veckor i 2:an. Det känns rätt så sjukt. Men jag får uppdatera lite bättre imorgon tror jag för börjar att bli lite trött/seg. Har iallafall haft taco mys med älsklingen idag. Som man måste ha varje vecka :) Sen har jag bara orkat räkna ett tal matte, sett på massor One Tree Hill. Och så har jag börjat sticka på en ny tub halsduk i rött eftersom mamma var snäll och gick och köpte garn till mig:) Tyvärr så fans inte det lilla så det får vänta:( Men nu måste jag verkligen sova innan jag kommer gråta huvudet av mig själv för att jag saknar älsklingen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0