Sista dagen på sommarlovet!


Okej jag måste erkänna en mörk och hemlig hemlighet. Jag har döds ångest för att vi ska börja skolan. Hur kan jag Nv:aren Andrea Grönqvist inte vilja gå tillbaka till skolan. Nej jag bara skoja klart som fan att bara för att man är Nv:are så är skolan ens enda allt. Jag skulle inte tro det även fast det är många som tror det. Men det känns lite jobbigt att behöva börja skolan imorgon hade gärna varit ledig lite till. Men man får väl se det positivt är ju inte arbetslös iallafall. Men jag har ett problem har ingen jävla aning om vad jag ska bli. Men jag hoppas att det ger med sig om ett år eller så.

Men idag har jag verkligen inte gjort ett skit :) Riktigt jävla skönt måste jag säga:thumbup: Åkte till stallet och fixade med Tingeling som förövrigt ska till tandläkaren imorgon. Ska bli kul att se hur det går Blev att rida ut en sväng med mamma och Jeane men alla hästarna var nog lite halv galna idag skulle jag tro. Men jajja jag flög ju inte av men nästan. Är inte så lätt alltid att rida en treåring som har sin egen vilja och vill göra som den själv känner för. Så ställde lite krav i galoppen och hej ho vad vi kunde flyga i luften. Men jag lever ju det är bara min rygg som kanske är halvt död med det märker jag väl imorgon när jag ska ta mig ur sängen ;) Eller vad tror ni? Sedan när vi kom hem så var det lunch dags så blev att göra lite mat och äta. Sedan gjorde jag något som jag inte kommer att kunna göra på länge. BADADE! Är så jävla skönt att bara lägga sig ner med en bok och ta det lugnt och ha en stund för sig själv. Det gillar jag att göra en söndag när man inte har något att göra. Och självklart så sitter man hemma hos älsklingen nu. Kan man ju säga är skönt eftersom i natt så kommer jag inte kunna sova hos älsklingen. Jävla skola!!!! Men det blir mysigt mysigt i kväll så man får väl hoppas att man inte saknar honom allt för mycket i natt bara. Senare ikväll så ska vi köpa köpmat och så hoppas jag att det blir lite godis mys( nötter för min del) och sedan massor av One Tree Hill avsnitt. Kommer nog att bli en lyckad kväll!

Gårdagen blev faktiskt inte så tråkig som jag trodde att den skulle bli. Så det är ju alltid ett plus. Jag menar jag trodde allvarligt att jag skulle dö borta i Norrköping men det gjorde jag ju inte. Hade kul ända fram till att Alva och Elsa åkte hem. Eller i början var det väl inte så jävla kul eftersom man var tvungen att hälsa på alla gamla människor. Men när väl maten kom in så flöt allt på riktigt bra. Och Anne hade hyrt in en trubadur som var jätte duktig, så Alva jag och Elsa dansade ända fram till elva. Fast de små tog ett fika stopp på glass. Var faktiskt riktig kul. Dansade faktiskt riktigt mycket. Fast det blev lite senare att åka hem. Mormor sa vid 22.00 men vi åkte inte hem fören 23.40 men det var det nästan värt. Fick se mormor och morfar dansa tillsammans. Det var en upplevelse som inte händer så ofta så det var faktisk riktigt kul :) Och så dansade dom runt med lite olika. Och Matte och Morfar måste verkligen gå en danskurs. Men de är roliga att kolla på. Sedan åkte jag upp till älsklingen och myste där innan jag somnade i hans famn. Det gillas starkt.

Men nu kanske man ska ta och vara lite social med älsklingen :) Bilder från igår ska ni kanske få se ikväll om jag får lägga över bilderna från mammas telefon. Man kan ju alltid hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0