Sitter och fikar!


Som den tanten jag är så har jag börjat sticka lite :)


Eller man kanske inte får säga så eftersom jag inte fikar jag sitter bara och kollar på när alla andra fikar som vanligt. Men vid julafton blir det andra bullar kan jag ju lova. Men idag så hittade jag inte så mycket i Falerum. Men en t-shirt och en tubhalsduk. Super snälla mormor som köpte mig det. Men tyvärr så fans inte jackan som jag ville ha tyvärr. Men jag tror att man kanske kan få med sig brudarna ut till Ikano och kolla där om den finns. Förhoppningsvis så kan de följa med ditt ut när vi ändå är i stan. Men det ska bli kul att träffa Izza och Linda ska med in. Kommer att bli svinkul så vid tre tar Linda och jag bussen in till stan. Hej hopp! Men nu ska man kanske vara lite social eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0