Ska nog krypa ner i sängen!

Okej nu börjar jag att bli riktigt trött men inte sådär så att man kan sova ordentligt. Jag lovar att jag saknar min älskling så sjukt mycket det är nästan stört. Jag har bara lust att springa upp till älsklingen och krypa ner oss honom. Jag vill verkligen inte ligga här ensam. Och jag som tänkte att det kunde vara skönt att gå och lägga sig lite tidigare idag. Jag går fan och lägger mig tidigare när jag är med älsklingen och jag sover fan mycket bättre. Jag undrar när jag ska lära mig att man ska sova med älsklingen för att få bästa sömn. Men Tagge och jag får göra ett tappert försök till att sova gått inatt. Jag tror redan att jag har misslyckats totalt. Men det är värt ett försök. Ligger här iallafall med svullen mage( hata mensvärk det borde fan förbjudas) Men ikväll har det väl inte riktigt blivit som planerat. Eller vad säger du älskling. När älsklingen och jag hade varit och handlat lite så körde han hem mig så att jag skulle kunna packa upp väskan och bara träffa mamma lite eftersom det var ett tag sedan.

Har faktiskt bara sovit själv utan älsklingen i 14 dagar sedan nationaldagen. Tycker ändå att det är  för mycket. Så nu blir det att sova hos honom resten av sommarlovet( och en dag nere hos Hanna :) ska bli kul att träffa henne igen eftersom vi inte setts sen sommarlovet började.

Fixade det och sedan så plockade jag i ordning i rummet och lite sådant. Prata lite med mormor och allt sådant. Blev lite köttfärslimpa till kvällsmat med familjen. Och sedan har jag väl bara suttit och väntat på att älsklingen skulle bli klar med sina saker. Men första gången han kom upp så ringde hans mamma och ville att han skulle köra han till jobbet, och då höll jag på att måla mina naglar så jag valde att stanna hemma. Och när han kom andra gången så hade han kört på en spik så då var han tvungen att åka och bytta däck och sedan var kvällen slut eftersom han skulle hem och laga mat inför imorgon då han ska jobba. Men jag ångrar verkligen att jag inte sov hemma hos älsklingen inatt ni fattar inte hur mycket jag saknar honom. Det blir så konstigt inuti en när man inte är med älsklingen det är svårt att beskriva. Men han ringde iallafall några gånger när han höll på att fixa allt. Och tycker han är jätte duktig för han kokade pasta helt själv( med lite stöd av mig på telefon :) ) men jag antar att ensam tid är bra med. Tycker bara inte om det längre. Eftersom jag kan göra allt när älsklingen är med så känns det så onödigt och konstigt att sitta själv på sitt rum. Jajja har iallafall hunnit att börja på min fysik läxa som vi hade över sommarlovet. Bara 150 sidor kvar känns det som. Men det ska nog gå bra. Ska försöka att göra klart det den här veckan iallafall så att sista veckan blir ledig. Nej nu måste jag sluta babbla för jag måste gå på toa och sedan hoppa i sängen.

Slänger in en bild på älsklingen och mig bara för att jag saknar honom så sjukt mycket. Snälla kan du inte komma och sova hos mig :)
Älskling jag saknar dig sjukt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0