Tandläkaren!

Se hur det går med min tandläkarskräk går idag då :( Vill inte gå ditt men jag måste väl!!!



Okej nu har man gjort sig iordning för att gå till skolan. Eller ja först ska jag ner till tandläkaren på undersökning för jag tror att jag har massa av håll även fast de inte gör ont så kan det ju vara bra att laga dem eftersom sen får jag ju betala själv :( Inte så jävla kul:( Men jag har pluggat på engelska glosorna så att jag kan dom. Och så har jag gjort några matteuppgifter så jag har bestämt mig för att jag ska inte ta med matten hem idag. För efter skolan så blir det gymmet och sedan så ska jag gå hem till älsklingen och ta hand om min lilla sjukling. Älsklingen är sjuk och jag tycker synd om honom. Även fast mamma inte tyckte att jag skulle gå ditt, för jag kan ju bli smittad och så vidare. Visst jag vill inte bli smittad men jag vill pussa på min älskling ändå :) Så jag går ditt men han kommer inte utanför dörren idag när han är hemma från jobbet. Så jag blir jätte ledsen om han går ut innan jag kommer i eftersmiddag. Hör du det älskling du ska ligga i sängen och se på One Tree Hill hela dagen. Förståt!!!!! Men nu måste jag fixa mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0