Tårarna i ögonen och kramp i magen!


Okej jag har konstasterat att jag har ett allvarligt problem. Jag är världens sämsta flickvän men jag menar idag har jag bara varit trött och tjurig. Hur kul kan det ha varit för älsklingen :( Inte alls så kul :( Måste verkligen skärpa mig! men just nu sitter jag och har tårar i ögongen för att jag mår så illa och det krampar i magen. Det är inte jätte kul kan jag ju inte påstå. Vill ungefär bara att man ska kunna äta snart annars kommer jag at tina bort. Tror även att brorsan har smittat mig för jag kallsvettas så jag ska be älsklingen och känna i min panna snart. Känner mig inte alls bra. Vill bara dra täcket över huvudet och försvinna in i mina drömvärldar. Kan man göra det mon tro :) Det skulle inte sitta mig helt fel. Men jag tror att vi ska äta nu så tjing a ling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0