Vad ska man skriva?


Jag har så svårt att veta vad jag ska skriva om. Det är jätte svårt att komma på något intressant att skriva om. Jag menar det händer inte så mycket fräna saker i en tonårings liv. ( inte här i lilla Åtvid) men man försöker väl så gott man kan. Men ni kanske förstår att det blir lite svårt att komma på nya saker. Och visst svävar det omkring tankar i mitt huvud jämnt men det kanske inte är sådant som man skriver ut på Internet. Men jag hoppas att ni förstår. Men jag ska försöka att hålla bloggen levade eftersom jag tycker ju att det är kul!

Just nu sitter jag i köket och gör soppa( lammköttfärs soppa, världens godaste soppa enligt mig) Var inne i stan med Emelie en sväng men jag hittade inget som jag verkligen ville ha så det blev inget köp. Och dom hade inte fått in jackan på Vila så jag hoppas verkligen att de har fått in den på klädhuset. Man kan ju alltid hoppas :) Annars vet jag att jag kommer att bli ledsen eftersom jag tycker att den ser perfekt ut på bilden. Men jag hoppas att man kanske kan hitta den imorgon. Emelie hittade iallafall lite smått och gott. Och jag ska nog köpa mig ett par "godis" trosor med volanger med. De var så himla söta. Hoppas Izza och jag kan gå ditt imorgon ska ju in och träffa min lilla vän då :) Vi åkte hem när båda tyckte att vi hade kollat klart. Men i Grebo gick vi av och åkte med älsklingen hem. Han att springa in på Ica för att köpa en fralla till soppan och nu sitter jag här :) Så dagen har väl inte varit allt för ansträngande men jag är fortfarande trött. Så ikväll väntar en myskväll med älsklingen och nötter. Kan det bli bättre okej då det kunde vara riktigt godis men vi tar ett steg i taget!

Bilden ni ser ovanför är den jackan som jag verkligen vill ha så jag hoppas att den finns. Visst är den ur läcker! :) Vad tycker ni är den värd 900 kr :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0