Varför inte lyxa till det!


Varför kan man inte lyxa till alla dagar i vecka istället för bara på helgen. Så imorse när jag åt frukost så lyxade jag till det. Hällde upp min drickyoghurt i ett glass och tog fram ett sugrör. Så mycket godare bara för att det såg lite roligare. Just nu har jag precis klätt på mig bara för att vi ska ner till Falerum nu och kolla om det finns något roligt där. Har en känsla av att det kommer att göra det. Hoppas desutom att jag hittar en höstjacka. För jag har verkligen inte någon. Så det kan bli lite krisigt nu när hösten kom så fort. Men vi får väl se om jag kommer hem med några fynd idag. Det brukar ju bli så men igår var jag duktigt och köpte ingenting. Det tyckte jag var jätte bra men nu måste jag fixa det sista. Ska ju in till Izza direkt efter. Om hon är vaken såklart :) Men jag ska försöka att uppdatera ikväll men gör jag inte det så kommer jag tillbaks imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0