Varit hemma hos Hanna!


Denna blev det inte för den var jätte FUL!!!

Okej nu är man hemma från Hanna som man har spenderat kvällen/natten hos. Jag och Linda åkte ner till falerum i går kväll för att spendera lite tid med Hanna. Först var vi nere i stallet lite, mockade och kollade på när Hanna longerade Fille. Sedan blev det upp och bara se på film och snacka skit. Lagade kycklingtaco, det var himmla gott måste jag ju säga om jag ska vara ärlig. Fast i början så såg det inte så gott ut. Men det funkade alldeles utmärkt. Blev en rikigt lång filmkväll med mycket prat och allt. Filmerna var riktigt bra. Sedan sov vi och i morse så var det Lindis Bindis som inte kom upp ur sängen. Vi åt frukost och sedan fixade vi oss iordning. Gick ner till klädhuset för att kolla om jackan jag vill ha hade kommit in men det hade den inte. Det var lite synd tyckte jag :( Sedan så var det bara att vänta på tåget. Hem till Åtvid, hunnit äta lite lunch, klippa gräset och skrapat lite dörr ;) Men nu ska jag bara vänta på att mamma ber om hjälp med det sista med dörren.
HIttade inget specielt i stan. Men kom hem med en ring( superfin men skulle dock vilja att den skulle sitta på vänster handen :love: ) Och sedan så fick jag ett nytt dagboksblock av mormor som jag ska pimpa lite. Och så har jag hittat de tallrikar som jag ska spara på( som fin tallrikar) Men nu ska jag nog göra något vettigt. Ni kanske kan få en bild på ringen lite senare idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0