Vart svänger vägen?


Har ni tänkt på en sak? Ja för en gångs skull så har rubriken och bilden något med texten att göra. Ibland är det ju så svårt att bara komma på rubriker som passar till det man vill skriva, och ibland är man bara för lat för att ta kort ;) Men hur ska man egentligen kunna veta vart ens livsväg svänger? Det är något som jag har funderat över länge. Jag menar hur kommer det sig att allt händer just i en stund. Och har verkligen allt en mening som man gör? Om jag bråkar med min kompis, har det verkligen så står betydelse för vår vänskap längre fram i livet? Typ sådana saker som jag sitter och tänker när man är trött och inte har så mycket att tänka på :) Tänk om jag aldrig hade svarat på älsklingens sms när jag blev så RÄDD!!!! Hade det varit annorlunda idag då? Hade älsklingen och jag varit tillsammans då? Åhhh sådant här är fan farligt att tänka på man blir bara helt förvirrat. Men nu när jag skriver så har jag nog konstaterat att allting har en mening för annars så skulle det inte hända. Även fast det kan vara jobbigt ibland. Jag menar alla stunder i ens liv är ju inte alltid lyckliga. Nae nu måste jag fan sluta tänka så slår på en film och stickar lite på min halsduk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0