Vilse i skogen bland alla skuggor!


Stekt ägg och ett glass mjölk är det bästa som finns efter att ha varit på gymmet. Tur att man fick det till middag :)

Okej så illa är det kanske inte men här ute i Åtvidaberg( typ landet för alla er som inte vet vart det ligger) så kan man ju fan bli mörkrädd. Är ju fan nästan mörkt redan nu. Och vart jag än går hem från skolan så är det alltid massor av skog runt omkring. Så att man kan säga att vägen drunknar i alla skogens skuggor. Och då är det ju inte svårt att gå vilse ;) Men nu sitter jag nu duschad i min säng och har precis ätit lite kvällsmat. Mycket gott måste jag säga. Har även hunnit att träna och skrivit klart min bok resension. Nu måste någon bara läsa igenom den. Och så ligger matten på skrivbordet och ser så där hemskt onskeful ut. Men jag tror inte att jag orkar att sätta mig med matten efter allt igår, behöver en paus från den. Så nu tror jag att jag slår på ett One tree hill avsnitt medens jag väntar på att älsklingen ska komma upp( han kanske kan få komma hem fört;) ) Men nu blir det One Tree Hill!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0