3 timmar kvar!

Och gissa till vad. Jo kvällsmaten. Är fan nedräkning nu allså^^ Är svin hungrig med det ska nog gå fort eller vad tror ni? Skolan idag har varit helt okej och jag prejade in Jonas i stacketet på idrotten^^ Inte alls med flit, mohahahah!!!! Men älsklingen var jätte gullig och hämtade mig efter idrotten och körde hem mig. Fatta vad underbar han är. Åhh vad jag älskar honom. Men jag måste bara passa på att tacka Izze för alla vakra mördrömmar inatt. Eller inte. Hade bara lust att döda dig när jag såg dig i skolan. Det är tur att man kan behärska sig annars hade du inte haft någon näsa kvar. Bara så att du vet. Men nu är jag i ful gång och bakar och ska snart sätta mig ned med matten som man inte fattar så mycket av med det kan ju faktiskt bli kul. Men vill hellre vara med älsklingen men han skulle jobba idag, så man får väl passa på att plugga då antar jag. Och när mamma kommer hem så blir det att åka ner och handla. Men jag hoppas att min älskling har det bra när han jobbar och tar det försiktigt med sin kropp. och självklart hoppas jag att ni andra har en fortsatt trevlig dag

Full fart och vispar

ägg och socker, fan vad det ser äkligt ut!

massor av choklad^^

hade lust att brytta mitt godisförbud kan jag ju säga bara frossa^^

Det ser ju svin gott ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0