700kcal senare!

Nu är man hemma från en mysnatt med älsklingen^^ Den var jätte mysig och jag somnade inte jätte tidigt. Eller gjorde jag det älskling? Men nu på morgonen så åt vi frukost tillsammans och sedan vid tio så smet jag ner till gymmet. Har sprungit 1h på cross trainern och förbränt 700kcal. Det tyckte jag var duktigt av mig^^. Men nu ska jag äta en väl förkänt lunch och sedan blir det soffan och lägga sig och kolla på tv och göra läxor. Men vi får se hur mycket jag får gjort för har sån jävla mensvärk=( Men den släpper sen när älsklingen kommer och håller om mig. Men nu ska jag nog börja att göra lite nytta!

Hahaha ska nog börja skriva alla mina anteckningar på golvet och vägarna^^ Då blir nog mamma och pappa glada^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0