Åhhh varför kan man inte sova när man har sovmorgon?

Jag vaknar exakt lika tidigt som jag gör varje vardags morgon. Snacka om att det är sjukt jobbigt. MEn jag får völ gå och lägga mig lite efter skolan. Men jag har iallafall läst klart kemi kapitlet. Och jag tror ändå att jag fattar lite. Och nu sitter jag och väntrar på att klockan ska bli sju så att jag kan ringa till min lilla älskling. Längtar jätte mycket tills ikväll. Det ska bli jätte mysigt. För både mamma och pappa ska bort fast inte fören senare på kvällen, men det gör ju inget!!! Men just nu sitter jag i Filips gamla tröja. Jätte stor och jätte skön att sova i. Har precis ätit en svin god frukost och läst ut kapitlet som jag sa. Och nu ska jag sätta mig och kolla på matten lite eftersom det var några uppgifter som jag inte förståd. Och förhoppningsvis så kan Lindis hjälpa mig med det. Det låter väl som en bra idé^^ Men nu blir det att lyssna på musik och plugga lite till. Får inte glömma att töma tvättmaskinen bara.

Säger bara love frukost. Bästa målet på dagen. Speciellt när man äter den i sängen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0