Ångest!

Okej jag har så mycket ångest som det bara går. För efter att älsklingen hade slutat var han jätte gullig och kom bort till mig, men jag typ brydde mig inte att han var där. JO det gjorde jag men jag menar att det blev typ att jag satt och pluggade och så skulle man hjälpa någon och så skulle man vara social med älsklingen. Det blev nog lite för mycket. Och jag prioriterade fel. Jag ville vara med älsklingen men det kändes som att när man nu fick hjälp så skulle man ta den. Så allt blev bara fel. Men jag hoppas att älsklingen kan förlåta mig. Är ju fan världens sämnsta flickväm=( Förlåt älskling. Jag ska försöka att bli bättre jag lovar. Men efter att jag hade suttit i skolan i 4h efter att vi hade slutat så kom älsklingen och hämtade mig. Fatta vad gullig han är. Så himla söt han är hela tiden. Men han såg så himla ledsen ut så jag undrar var det var för något. Hoppas att det inte var pågrund av mig. Men idag i skolan så hade vi kemi lab( han klart med labraborten, eller ja Adam och jag han klart med den) Och sedan så var det fysik lab( lite halv krånglig) Lunch och sedan ingen Kemi eftersom att läraren gick hem och inte mådde bra. Så jag och typ några i klassen satt oss och jobbade i ett grupp rum. Så Adam och jag gjorde klart kemi labben och sedan nästan all fysik. Jag gjorde alla fysik uppgifter som jag hade kvar( har två kvar som jag inte fattar) Sedan blev det matte hjälpen. SOm jag måste gå på nästa vecka med. Men den hjälper faktiskt. Och efter skolan kom ju älsklingen och hämtade mig som jag skrev. Men fatta vilket dåligt sammvete jag har för att älsklingen kände sig utan ´för. Förlåt älskling. MEn nu står jag i köket och lagar mat och sk precis sätta mig och äta. Men jag ska försöka att slänga upp ett inlägg när jag har varit i stallet:) Hoppas ni har det bra:)

Haha man måste ju hålla sig sysel satt när man lagar mat så jag ställde datorn på diskbänken

Mina fina kastruller

Mina älskade skol saker, eller inte:(

Tyckte att den stog jätte bra där:)

Mitt dillpacket

Och jag åt massor. Tyckte att jag var duktig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0