Är jag knarkare?

Hahaha jag har jätte roligt åt tanken att jag äter massa piller men jag har aldrig kunnat gjort det förut. Men vadheter det jag har haft svårt att svälja tabletterna men p-piller går ändå rätt så bra. Men jag kan fortfarande inte svälj ipren och panodil. Och sådana saker. Tur att jag inte äter sådant då^^. Och andledningen till det är att man kan få svårt att få barn om man äter för mycket och jag vill inte förstöra det nu. Jag klarar mig bra utan tabletter. Men jag knarkar ju p-piller istället. Fatta vad skönt det skulle vara om man bara hade behövt ta en tablett för ett helt år. Fatta vad skönt. Nej men istället varje kväll klockan åtta ska man känna sig som världens knarkare. Det är ju bättre. Och så ska man få massa syndromer. Illa mående, fryser, feber, vikt uppgång( och det är det jag stör mig mest på) P.pillrena behöver ju inte få min kropp att tro att den är gravid bara spola bort ägget eller något- MEn jag hoppas att mitt illa mående släpper snart. Men det borde det ju göra! Men här har ni mitt knark. Tycker ändå att det är bra att det finns p.piller. Så man ska väl inte klaga! Men syndromen är inte roliga.

Ojj vad mycket det ser ut men det är för ett helt år^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0