Är klar för dagen!

Nu är jag klar för dagen och ska krypa ner i sängen. Det ska faktiskt bli riktigt skönt eftersom det har varit en lång dag. Men idag i skolan så har allt varit bra. Tyska gick bra och på matten var det att göra oförberätt prov men jag tror att det ändå gick bra. Jag går hoppas det iallafall. Men efter matten var det mat. Och jag kan säga att det var värdens äkligaste mat. Fisk och potatis men jag tog lite och sedan sallad. Så blev det att pussa lite på älsklingen och sedan var det idrott. Den var jätte rolig. Vi körde typ blind fotboll. Det var jätte kul. Fast det var lite läskligt att ha ögon bindel. Men det var kul iallafall. Efter idrotten så gick jag bort till ts och väntade på att älsklinge skulle sluta. Så gick vi hem till mig. Och det blev massa prat som vanlig och självklart massa mys. Jag gjorde mat så att vi kunde äta och sedan så blev det att läga sig i sängen med älsklingen och sedan skulle vi åka ner och handla. Älsklingen var jätte söt och följde med mamma och mig och handlade. Vet att han inte tyckte det var så kul. Men det var mycket roligare att handla med honom^^. Men efter att vi hade fått i alla varor i påsarna så körde vi ner älsklingen till garaget. Och han köpte kanelbullar, zoo remmar och sedan min favorit fanta. Det så faktiskt riktigt gott ut. Men jag ska klara mig. Men när jag kom hem så satt jag mig och pluggade. Så nu är alla matte och kemi uppgifter klara( dom jag fattar) Och sedan har jag skrivit klart min engelska recension som ska vara klar i maj, men annars kommer jag ju att glömma bort den. Men nu ska jag sätta mig och kolla på lite film, eller bara lyssna på lite bra musik. Men jag skriver imorgon som vanligt. Docj får ni mobil bilder idag och imorgon för älsklingen har lånat min kamera^^

jag köpte mackor på Ica till filip och mig imorgon bitti. Så nu sitter jag och tänker på min frukost imorgon. Det blir denna macka med ost, skinka, sallad, gurka och tomat. Och självklart müsli och ypghurt. En riktigt onytti frukost men det får man väl ha ibland med^^ Brödet är ju mörkt iallafall^^

Snacka om att jag är drogad på morgonen^^

Idag hade jag iallafall det här på mig^^

Och min garderob har förvandlats till en anslagstavla av skol papper

Och andra sidan träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0