Bakat hälften!

Nu är jag hemma från både stall och affären. Kan säga att det är rätt så skönt att komma hem. För i stallet så blåste det ändå rätt så mycket och man blev ändå rätt kall. Och Harriet var lie halv galen som alltid. Men de får man väl räkna med när det bara är jag som rider henne. Men vi pysslade lite och när vi åkte hem så åkte vi förbi Ica och handlade. Så nu sitter jag i morgonrock och har gjort klart hälften av hallongrottorna. Det ska bara i sylt och sedan ska dom in i ugnen. Men nu ska jag sätta mig och fixa det och sedan blir det att sitta vid datorn tills mamma är klar med maten^^ Är lite hungrig kan jag säga^^

Det ser inte så gått ut men Elsa tycker ju om dom. Andledningen till att jag bakar det eftersom Elsa är alergisk i!

Och sedan ska det i hallonsylt^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0