Bakningen för idag är klar!

Nu är all bakning för idag och denna vecka klar. Rätt skönt att veta att man inte behöver stressa med det. Eller just det på torsdag måste jag ju göra tårta tills på fredag. Men det går ju snabbt att bara göra en. Eller jag hoppas det iallafall. Men nu vid tre så ska brosan och jag springa ett var som tar typ 40minuter. Känns riktigt bra att komma igång igen. Och sedan blir det att sätta sig med skolböckerna och plugga kemi och tyska. Inte världsa kul men det får väl gå! Men här har ni mina resultat:

Dessa inredienser går åt för att baka dessa godingar^^

Hoppas att tobleronemuffinsen blir goda bara^^

Daim kakan står i frysen för att den vita chokladen ska stelna

Denna kaka blev lite mislyckad men det är inte lät när man bakar något första gången. Men det var för att kanterna saka ihop och chokladen kom över så det blev ju inte riktigt en paj. Men mamma får väl nöja sig jag försökte ju iallafall och den kommer ju att smaka lika dant iallafall^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0