Blev inget gym idag!

Idag efter skolan blev det inget gym för jag orkade verklgen inte och jag vara så jävla arg för att kemi provet inte gick så bra. Och är det något jag har lärt mig är det att inte träna när man är arg eller ledsen. Men jag gick förbi älsklningens uf mässa. Det var jätte tråkigt och jag fattar inte hur älsklingen orkar att stå där. Men jag var där en stund bara för att jag har saknat honom så himla mycket. Han är så himla fin, jag fattar inte hur mycket jag älskar honom. Han har precis allt. Allt jag någonsin önskat. Jag fattar inte hur underbar han är! Och älskling tänk inte som du gör, eftersom det är bara dig jag älskar! och det är bara dig jag kommer att älska!!!!! Men nu ska jag sätta mig och plugga lite innan vi ska äta^^ Det låter väl himla bra eller hur^^

Jag saknar min lilla polle jätte mycket!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0