Bokat pass!

Om vi säger såhär att kvällen blev lång igår men den var riktigt rolig. Fast jag mådde rätt så illa men det var bara för att jag var hungrig. Men det gick över efter en stund men jag kan säga att jag längtade svin mkt till frukosten och den var lika god som alltid hos älsklingen. Men det bästa av allt är att vakna upp hos älsklingen i hans famn. Men vi åt frukost runt nio och sedan har vi bara legat och kollat på O.c och när klockan var halv tolv så gick jag mot farmor för att äta mat. Och när jag gick ditt så gick jag förbi gymmet och bestämde en tid med Anna. Så imorgon så ska jag träna vid två. Och idag ska jag inte göra någotting. Så jag ska sätta mig och skriva lite recept tror jag. Sedan blir det att fixa till sig till bion ikväll. Men hoppas ni har en bra dag. Skriver mer ikväll^^

Världens godaste frukost får man hos älsklingen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0