Borde jag eller inte!

Okej nu sitter jag helt död på madrasen och har faktiskt inte hunnit blogga fören nu! Men imorse så var jag riktigt duktig. Jag gick upp vid halv sju och var nere på gymmet vid sju. Dock körde jag bara 30 minuter. 10 minuter tufft på löpar bandet. Och sedan så blev det 20 minuter styrka. Men pappa är alldeles för underbar. Han sa att jag kunde boka Anna tio timmar( kostar 450kr och pappa betalar^^ Jippi och tack så mycket pappa) Så ska försöka hitta henne imorgon eller på torsdag. För att bygga upp lite olika tränings pass och se vart jag vill komma med min träning. Och sedan blir det lite pepp. Men mitt mål med min träning är att få bra kondis, bra hållning och en smalare mage. Tycker att det är bra mål faktiskt. Men när jag kom tillbaka så åt älsklingen och jag frukost. Känner mig lite taskig att jag väcker honom på morgonen men han är nog rätt van vid det här laget. Eller är du inte det älskling? Men efter frukosten blev det att slänga sig på madrssen och se på O.c. Och jag pysslade lite med mina recept. Och det var riktigt skönt att känna att dom snart är slut. Det börjar att bli lite jobbigt med alla recept. Men jag ska sätta mig nu en stund. Men först ska jag skriva klart Fysiken som jag började med igår.
Men har iallafall varit ett underbart litet barnbarn och bakat knäckebröd med farmor( men innan vi gick så lagade älsklingen och jag mat och så åt vi lite^^ typiskt mig) dom blev riktigt goda. Vi smackade varsit innan jag gick hem. Och nu sitter jag här på madrassen och är helt död. Och eftermiddagen bjuder på plugg och receptfixande. Och sedan vid sex så blir det att åka ner till gymmet för vid halv sju är det pilates som gäller. Anmälde mig till den klassen. Så nu kanske det är dags att vakna. Men ikväll blir det att åka till älsklingen och ha lite mys^^ Det är underbart. Jag stanar även där för natten som det ser ut just nu och om han vill såklart^^
Men nu ska pluggningen börja igen! Inte så kul men nödvändig!!!!!

Min gamla klas i nian, saknar den lie faktiskt=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0