Börjar att vakna till nu!

Okej gårdagen vart hellt lyckad med släkten. det är alltid trevligt att träffa dom någon gång ibland. Dock kunde inte Alva och Elsa och dom komma eftersom de var sjuka. Men jag gick bort med kakor till dom så att dom kunde fika lite. Och Alva blev jäte glad när hon öppnade dörren och fick massor av kakor. Och imorse så ringde Matte och takade för kakorna. Men vi åt god mat igår och jag åt tre tunna köktbitar. Två lam bitar och en hjort. Säger bara att det är svin gott. Sedan blev det en av mormors frallor och sedan sallad och potatisgratäng. Och självklart sås. Så det blev en stor talrik mat, och till efterrätt blev det fruktsallad. Men äslklingen och jag drog oss vid kvart över åtta för vi skulle ner till willys och köpa godis. Eller jag köpte Naturgodis. Så man kan ju säga att jag fick i mig allt jag behövde igår. Och lite till kanske men det är ju helg. Somnade som en stock men sedan väckte älsklingen mig och jag kan säga att han är rätt så duktig på att retas och det är ingen bra kombo när man är svin trött. Så han fick en kudde i huvudet. Men nu på morgonen så sov jag till halv elva. det var svin skönt. Första gången på länge som jag inte ställer klockan. Så det var riktigt skönt. Och älsklingen var jätte söt och jag fick frukost på sängen. Fatta vad gullig han är. Och det var jätte gott. Flingor och mjölk. Sedan har vi bara legat och myst och jag har gjort lite matte som jag behövde göa. Och älsklingen har precis börjat elda och när det är klart ska han duscha och sedan blir det att åka hem till mig och äta och sova. Och självklart måste jag kolla på hur dåliga bidragen är på melodiestivalen idag med. Men det är faktiskt mysigt att kolla på det med älsklingen.!!
Men nu ska jag typ lägga ner huvudet på skrivbordet och sova för är jätte trött, eller så har jag bara jävligt ont i huvudet. det kan vara så med. Men jag ska försöka att blogga en gång til men man vet ju aldrig hur dagen slutar^^


Älsklingens bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0