Däckat i soffan med pjamans på!

Okej nu har jag däckat i soffan och tagit på mig pjamasen. Lite tidigt kanske men idag så är det bara en slappis dag. Och jag slipper att att följa med till Anders med eftersom ingen är hemma där typ och jag orkar verkligen inte att vara där hela kvällen och vänta på att mamma och pappa ska åka hem och det lär ju inte bli fören sent, och det orkar jag verkligen. Men det kommer att bli riktigt skönt att vara hemma själv. Men det hade varit mysigt om älsklingen hade varit här men han ska troligt viss vara med Jonte och Izze. Men jag hoppas att han kan komma upp hitt och sova iaf. Annars får man väl hoppas att man ser honom imorgon. Annars så blir jag ledsen. Måste ju hinna se min lilla gulleplutt innan lovet är slut ju^^.
Men den här dagen har ju kommit en bit på vägen. Och jag har hunnit med lite på listan. Jag har varit en snäll liten flicka och varit i stallet med mamma och Jeane. Och jag har hela kvällen fullbokade eftersom jag måste fixa hästbilderna. Inte alls kul men mamma kan ju inte göra det eftersom hon är helt inkompetent. Och jag fattar inte mamma hon är jämt tjurig men jag menar jag följde med henne till stallet bara för att vara snäll. Jag tog kort på Ru och Perfekt och sedan så mockade jag travarnas boxar medens dom red. Och jag undrar hur mamma hade planerat för dom skulle ta kort efter att dom hade ridit men det tog mig typ en timme och då skulle hon ha kommit hem vid halv två typ och hon skulle klippa sig vid ett. Tur för henne att hon sa tack annars hade jag blivit riktigt sur. Men nu är jag heöt plötsligt tvungen att redigera bort bakrunden bara för att det blev lite konstigt. Och det tar ju svin lång tid och jag orkar verkligen inte det men jovisst måste man göra det för mamma blev jätte sur att jag inte skulle göra det. Men när vi kom hem så åt jag lite mat och sedan hoppade jag i badet. Det var jätte skönt. men jag pluggade på lite engelska i badkaret. Så nu har man ju gjort lite nytta oxå. Men nu ska jag sätta mig ner och kolla på bilderna och sedan blir det att skriva lite recept. Jag skriver lite senare när mamma och dom har åkt.

Det var svårt att ta kort så att dom skulle bli som man ville
Men jag tycker ändå att den här duger

Och Rusans öga, blev faktiskt riktigt bra

Korten på Perfekt var lite svårare för han vägrade att stå still och kolla åt rätt håll^^

Hans öga blev dock inte lika bra men det är väl sådant som händer^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0