Dagen har varit super!

Okej dagen började väldigt tidigt men den var väldigt rolig och väldigt mysig. Jag vaknade vid sex men låg kvar i sängen och bara kollade på älsklingen( som förövrigt blev glad för att jag var hemma hos honom inatt) men jag väckte honom inte fören vid nio. Och sedan så var det att gå upp och äta frukost och så såg vi på film. Riktgt mysigt och skönt att bara ta det lugnt men vid kvart över elva så gick vi hem till mig. Och jag kan säga att det ska bli så jävla skönt att flytta hemifrån. Brosan säger inte ens tack för maten längre och mamma bara antar att jag kan släppa allt för att jag ska hjälpa henne. Men idag funkade det inte så för vid två skulle jag träna med Anna. Och det var ju bestämmt så mamma fick handla med Filip. Men älsklingen var gullig och följde mig till folkets hus och sedan sa vi hej då. Och tränings upplägget med Anna gick riktigt bra och jag vet lite övningar jag ska göra och hon ska lägga upp ett tränings pogram som jag ska köra när hon är borta. Så nu gäller det verkligen att köra hårdträning. ( och äta^^) Men efter jag hade tränat hade jag rätt så brottom till Annica för jag skulle klippa mig och älsklingen var jätte söt och kom och hämtade mig. Tack älskling. Så nu sitter jag och Alva på golvet och ska snart äta eller vi hoppas det för båda är jätte hungriga!

Båda ser lika drogade ut men den bjuder vi på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0