Dags att sova!!!

Okej det blev väldigt sent nu och jag har inte ens gjort klart det jag ska ha gjort. Men det är väl sådant som händer. Det var som tur var inte saker som jag var tvungen att hinna med utan mer saker som är bra att ha hunnit med. Men börjar känna i ögonen att man är trött så jag ska faktiskt krypa ner i sängen snart. Och det ska faktiskt bli riktigt skönt. Men det är ju något som saknas( som vanligt på alla vardagar) min älskling finns inte här. Och det tycker jag är lågt. Han kunde ju har lagt sig under täcket för syns han inte så finns han ju inte. Men dagen har varit lika underbar som alltid med älsklingen och kan ju säga att vi små retas med varandra hela tiden men det känns som om det hör till ett äktenskap/förhållande. Eller vad säger ni^^ men dagen har som sagt varit underbar som den alltid är med älsklingen. Jag fattar inte vad han gör men han får mig att le hela tiden. Och jag han faktiskt att plugga matte och kolla igenom lite matte anteckningar. Och ska jag vara ärlig så lär jag mig bättre när älsklingen är med. Eller jag förstår lättare då. Jag vet inte varför men det bara är så. Antar att han har några magiska krafter eller något. Har du det älskling? Men älsklingen var med ner och handlade, vet att han inte tycker det är kul men han var med ner. Fatta vad söt han är. Så han körde vagnen och mamma och jag packade i. Det blev dyrt den här gången också kan jag ju säga. Men det är väl sådant som händer. Och sedan så blev det att äta kvällsmat. Och jag åt massor för var svin hungrig. Men sedan blev det att sitta och prata med älsklingen. Det är så himla skönt att bara sitta och prata med varandra. Om allt mellan himmel och jord. Men han var tvungen att gå hem vid kvart över nio eller vad den nu var för han skulle ju gå som sagt och det tar ju lite tid. Men det var skönt att hinna se älsklingen lite. Och du ska veta att du är saknad!!! Och tack för hjälpen med att handla. Du gör mitt liv så mycket lättare. Men nu har jag pluggat matte klart och ska gå och lägga mig. Alarmet står inte ställt fören klockan halv åtta. Det ska bli himla skönt. Och då blir det att ringa till älsklingen direkt. Så börjar ju morgonen bra i alla fall! Men nu säger jag god natt så försöker jag att slänga in ett inlägg imorgon i alla fall^^

Åhh vad jag blev sugen på mat när jag såg den här bilden^^ Konstigt va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0