Dags att sova!!

Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas att det kommer ett mirakel troll inatt och botar min hosta. Men kvällen har faktiskt varit bra. Jag och älsklingen han att träffas typ en timme. Och han och äta lite tacos. Men jag ville verkligen inte att han skulle åka men man kan inte alltid få som man vill. Men det skulle lugnt varit bättre om han låg kvar här och råkde somna hos mig. Men jag träffar honom ju imorgon och det är ju tur det. Men han verkade ha haft det jätte bra idag för han var som ett litet barn idag när han skulle berätta. Det är jätte kul att lyssna när han berättar saker han har gjort och tycker är kul. Men nu är jag klar för att gå och lägga mig så jag säger godnatt för idag även fast klockan inte är så mycket. Så är det ju bättre att sova ut lite^^ Jag skriver mer imorgon!

Åhh jag är riktigt sugen på choklad, men det här ska jag nog klara med lite hjälp från älsklingen. eller vad tror ni^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0