Dålig updatering!

Jag vet att jag har vait riktigt usel på att uppdatera idag och igår. Men har inte riktigt hunnit med det. Och det är inte bloggen jag tar i första hand utan min underbara pojkvän. och jag borde väl igentligen börja deta inlägg med att säga förlåt till honom eftersom jag somnade igår vid halv sju. Kan säga att jag sov som en stock. Men hur kan man inte göra det på älsklingens axel. Det är ju helt omöjligt. Men idag har älsklingen och jag varit ute hos hans mormor och bakat negerbollar. Det var faktiskt riktigt kul även fast jag är lite nervös över att träffa älsklingens släkt. Men det är väl alla eller? Men det gick ju som sagt bra, och jag tror att älsklingen tyckte om chokladbollarna. Det värkade som det för jag hoppas inte att det finns en enda kvar när jag kommer ditt nästa gång^^ Men sedan blev det att åka hem och äta lite och jag kan väl säga att det blev att små äta lite innan maten, inte bra men vad gör man när man är hungrig liksom. Sedan blev det pappas gryta och ris. Och älsklingen klämde faktiskt i sig lite mat han med. Är riktigt stolt över honom. Men nu sitter jag i sängen och har precis badat efter att ha varit i stallet. Kan säga att det var riktigt kallt men skönt att komma ut lite iallafall. HArriet var jätte duktig i skogen och hon sköte sig över förväntan^^. MEn nu väntar jag på att maten ska bli klar och sedan blir det en plugg kväll och sedan får vi se när älsklingen kommer upp, och då blir det massa mys kan jag ju säga. Men ni vet ju hur min kväll kommer att se ut, får se om jag hinner att uppdatera något mer ikväll sen. Om inte så får jag önska er en underbar lördags kväll!

Älsklingen i bilen när vi skulle ut till Adelsnäs^^

Basko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0