Dom har en underbar dotter!

kan ju säga att mamma och pappa har en underbar dotter. Dom är och handlar och styr med vad dom nu gör. Så lille brosan och jag slängde ihop maten. Någon ny soppa mamma skulle testa. Så det blir att skriva in receptet på den. Men nu börjar jag bli svin hungrig och har gått och små ätit bara för att det är gott^^ Inte bra men vad gör man inte när det forsar blod. Så jävla jobbigt och så har man en härlig mens värk och det gör ju inte saken bättre. Men inatt så sov älsklingen här och det är alltid lika underbart. Fattar inte hur underbar han är. Och imorse som alltid är jag som ett litet barn som väntar på att pappa ska vakna så att vi kan äta frukost. Så vi gick upp och åt frukost men sedan så somnade vi om igen. Riktigt skönt. Älsklignen var dock tvungen att åka hem vid halv ett för han skulle jobba så nu ska jag äta när det är klart och sedan blir det läxor. Och så ska jag nog se till att följa med mamm ut till stallet bara för att vara snäll^^ Det tycker jag låter som en bra idé!

Vårat lilla fina hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0