Färdig pluggat för idag!

Eller jag ska läsa igenom kemin en gång till men det gör jag när jag går och lägger mig för ska bara läsa igenom antekningarn. Tror att jag kommer att få g. Men jag måste verkligen kolla på uppgift nummer 13 imorgon när jag kommer till skolan för den är jag lite osäker på hur jag ska göra. Men det ska nog gå bra. Eller jag hoppas det iallafall. Jag hoppas att Jennie är övertydlig med vad hon vill ha fram av svaret. Det blir bara att sitta och tänka på frågan och andas så ska nog allt gå bra.
Att springa ute gick bra det var bara lite halt på sina ställen men det märks att jag har sprungit på gymmet ett tag nu eftersom det inte gick lika tungt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror det blir att skriva lite recept och sedan se på film. Det lutar mot det iallafall. Och sedan får man se om man ringer till älsklingen lite senare. Men vill inte störa honom nu när han lackar sina fälgar. Hoppas att det går bra älskling!!!! Måste plocka upp i rummet när vi har ätit med men det gör jag då! Det blir lax och ris( men soja) något nytt men jag tror att det kan bli gott iallafall.

Älsklingens bil är den röda^^ Tycker faktiskt att den är jätte fin=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0