Frukost för 3 timmar sen!

Jag vaknade när pappa åkte till jobbet vid halv fem och var självklar svin hungrig. Så jag gick upp och åt flingr och macka. Svin gott. Sedan somnaed jag om igen( måste sluta äta frukost och sedan gå och lägga mig det är inte alls bra ju^^) men mamma kom in och väckte mig vid sex. Men jag somnade om när jag hade hjälpt henne och nu sitter jag här äcklig och ful. Håret är jätte flottigt bara för att jag gick och la mig igår och hinner inte duscha det så det har jag bara slängt upp i en toffs. Men jag ska nog dra på mig lite sminka innan jag åker till skolan. Men jag svettas som en gris så frågan är om jag inte är påväg att bli sjuk för jag har frusit heöa natten. Och det är ju inte alls roligt. Men jag ska pallra mig till skolan iallafall.Har ju bara tyska, matte och idrott och på idrotten är det ju bara att ta det lite lugnare. Eller man kan ju försöka det brukar inte gå så bra i våran klas. Men nu måste jag fixa mig klart och packa alla skolpapper. Men jag skriver när jag kommer hem från idrotten, eller innan jag ska baka kan man ju säga^^ Men hoppas att ni har en bra dag allihop!

Älskling hur tar du igentligen kort?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0