Frukost på sängen!

Idag fick älsklingen frukost på sängen bara för att vi sov här. Känns så taskigt att han ska sova inne i ett staket. Och igår var han en liten toffel och följde med mig och köpte naturgodis när vi var oss Micke. Då var jag jätte sugen på godis så han var jätte snäll och följde med. Så det blev att åka ner ditt och sedan var vi och kollade på melodifestivalen hos Micke. Det var svin kul bara att Meldodifestivalen sög. Men med lite trelvligt sällskap så var det faktiskt riktigt kul^^Sedan var det bara traska hem till mig. Sedan blev att se på Esay A och sova!!!! Och idag har vi väl inte gjort så mycket, typ legat i sängen och glott och sedan har jag faktiskt bara en sida kvar i matte häftet och sedan har jag hunnit att städa mitt rum med. Så jag har ju fått lite gjort iaf. Och sedan har vi gjort lite mat och ätit. Riktigt gott faktiskt. Och nu blir det lite mys och sedan blir det stallet och rida Harriet. Och när vi är i stallet så ska pappa städa huset. Fatta vad skönt!!!! Men nu blir det mys med älsklingen^^

Min heliga bok^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0