Hatar att inte ha sovmorgon!


Jag vill bara hålla om min älskling nu. Lägga hans huvud i mitt knä och pilla honom i håret!

Okej jag är helt död idag med! Men nu har jag svarat på älsklingens gulliga mejl på facebook. Tur att jag ska träffa honom idag för jag saknar honom jätte mycket. Så jag ska sätta mig nu och göra lite läxor. För ikväll ska jag inte öppna en bok när jag är med älsklinge, så på matten gäller det att ligga i så att jag slipper att ta hem idag. Och älskling du förstår inte hur mycket jag har saknat dig. Det är ju liksom helt stört. Varje gång man vaknar så vaknar man och kollar över axeln om du ligger där, men det gör du inte! Varje gång blir man lika ledsen och vill bara somna om eller springa upp till sig i bara pjamas. Jag hoppas att min älsklilng kommer att få en bra dag iskolan iallafall. För det är han värd. Och ikväll så ska han äta här och så ska vi bara mysa. Det är faktiskt skönt att bara vara vi två och bara sitta och prata. Men jag har bestämmt mig för att jag ska glömma det som hände igår. Jag ska glömma att jag var så taskig och vara som vanligt idag. Inte tänka på det eller något. Jag vet att jag gjorde älsklingen ledsen igår men jag hoppas att han vet att jag älskar honom iallafall för det gör jag verkligen. Och jag vill inte förlora honom. Men idag ska jag inte säga till älsklingen att jag har dåligt samvete för jag vet att han har tröttnat på det. Men nu ska jag sätta mig och plugga engelska resencion och sedan kanske man hinner att läsa en sida till i Kemi boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0