Hemma från min älskling!

Nu sitter man i sin egna säng hemma från älsklingen. Det är verkligen inget jag tycker om. Hade hemskt gärna stanat kvar och sovit hos älsklingen. Men det fick jag ju självklart inte för mamma och pappa eftersom jag ska upp tidigt till skolan imorgon. Óch jag förstår dom väl men jag slocknar lika tidigt oss älsklingen om inte tidigare eftersom där har jag lättare att slappna av. Men dagen har varit helt underbar. Först på gymet så sprang jag i 30 minuter och sedan så gjorde jag lite olika övningar. Sedan så cyklade jag en stund så att jag skulle kunna äta nitt äppke för lite extra energi till skolan. ( Tyckte jag var duktig som åt ett äpple) Men jag ska fråga pappa om vi kan boka tid hos Eva eller vad hon heter för att lägga upp ett tränings och kost schema. Det vill jag faktiskt ha. Men efter gymmet var det skolan och jag tyckte faktiskt att det gick rätt så fort för en gångs skull. Och efter skolan så satt sig Hanna och jag och pluggade en stund eftersom älsklingen slutade lite senare än mig så kände jag att jag kunde sitta kvar och plugga klart kemin. Och jag han faktiskt att göra det. Men det var två uppgifter som jag inte riktigt förstod men dom får jag ta på onsdag när vi har kemi lektion. Men älskligen och jag gick hem till honom, och självklart var kina maten stängt eftersom det är måndag. Så det blev att åka till Victoria och beställa en kebbabrull. Det var jätte gott och jag åt upp hela. Och det bästa är att jag inte fick dåligt sammvete när jag åt den eftersom jag faktiskt tränade idag. Och sedan så var det så jävla gott att jag åt upp hela^^ Oppsi. Men var fan svin hungrig när det kom till att vi skulle äta. Men va fan man lever ju bara en gång, men jag ska träna och inte äta godis för min mage ska bli platt det har jag bestämmt mig för. Men det blev massa mys framför tv och det är alltid lika underbart. Älsklingen är alltid så underbart gullig. Jag fattar inte att det var jag som kunde få honom. Men vid halv nio var jag tvungen att åka hem och nu sitter jag ju som sagt här och har gjort mina situps och ska gå och lägga mig så att jag orkar morgondagen. Och den bjuder bara på massa plugg kan jag ju säga och det är ju inte någon jätte rolig dag men älsklingen skulle vara i garaget med sina kompisar imorgon så jag ska plugga undan så mycket som möjligt hade jag tänkt mig. Men nu ska jag krypa ner och göra det sista på datorn och sedan blir det att sova.

Älskar dig Marcus Skogh och jag hoppas att du vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0