Hemma från stallet!

Nu är jag hemma från stallet. Det gick faktiskt riktigt bra. Harriet lysnade väl någorlunda eftersom ingen hade gjort något på en vecka. Men hon blev svettig av passet. Dock inte jag. Tyckte det var alldeles lagom varmt. Mamma hade varit gullig och tvättat min jacka, men den hade inte hunnit troka så den var ingen idé att använda. Så det blev att ta på dig en tjock tröja och sedan dra över min väst. Tur att det inte blev minus iallafall. Men när jag hade ridit Harriet så tvättade jag faktiskt hennes rumpa. Tyckte det var lite snällt eftersom det ska göras pass imorgon. Och då skulle dom klippa av en bit av svansen och ansåg själv inte att det var så fräscht när det hängde bajs i den. Så det fixade jag när Jeane och mamma red dom små. Sedan var det lite små pyssel som det alltid är ute i stallet. Sedan var det raka vägen hem och kasta sig in i duschen och sätta sig och plugga kemi. Det är sju uppgifter som jag inte fattar i Jennies häfte men jag ska nog kunna lösa dom. Med lite hjälp från snillet Linda och självklart lilla Hannis. Men nu har jag gjort så mycket kemi jag kan göra idag. Och imorgon bitti blir det att läsa någon sida när jag äter frukost tror jag. Åhhh vad gott med frukost är svin hungrig redan ju^^Men nu ska jag krypa ner i sängen och läsa våran jävla tyska bok som man inte fattar ett skit av. Men jag ska försöka att sova vid elva men vi får se hur det går jag saknar älsklingen så mycket. Fattar inte, varje stund jag är utan honom gör det ont i kroppen och vad man än tänker på så är det han som kommer upp i huvudet. Du förstår inte hur mycket jag älskar dig Marcus. Förlåt att jag är dålig på att vissa det ibland=( Men nu blir det sängen och lite pyssel med tyskan tror jag.
Sov så gott så hörs vi imorgon, blir en tidig morgon iallafall inte alls som jag hade tänkt mig. Men det brukar ju inte bli som jag har tänkt mig så vad hade jag förväntat mig;)

Imorgon får lilla Rusan ett eget pass, det låter typ som om dom ska åka utomlands eller något. Men det finns det inga planer på en så länge^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0