Hemma hos Marcus nu!

Nu sitter jag på min favorit plats. I älsklingens säng.
Dagen har varit riktigt bra faktiskt. Men efter skolan så åt jag lite mellanmål för jag var så jävla hungrig och sötsugen( macka+ yoghurt och müsli) Men sedan blev det lite russin bara för att jag var socker sugen. Inte bra inte bra. Men jag får skärpa mig imorgon. Sedan blev det att göra egen pizza med älsklingen. Riktigt mysigt faktiskt. Sedan blev det att äta en bitt pizza och sedan fruktsallad med vaniljkesella. Så idag kan ingen klaga på att jag har ätit lite^^ Men de blir att tänka på det imorgon för ångrar det lite. Men nu efter lite pepp prat med älskligen har det faktiskt släppt lite iaf. Men nu sitter jag iallafall här och jag ska pyssla lite och älsklingen ska kolla på fusk byggarna;) Men jag hoppas att ni har en bra kväll( Och lindis jag hoppas att du mår bättre) Jag skriver i morgon när jag har varit i stallet. Hämskt att åka ut vid halv tio men det är smällar man får ta. Förut var det ju vid sex men men. Vi hörs imorgon!!!

Jag saknar min lilla gubbe!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0