Jag är död!

Jag fattar inte jag är piss trött=( Ändå så somnade jag vid halv tio och har sovit hela natten. Vist jag vaknade av vid kvart över fem att mobilen ramlade ner från sängen. Så jag gick upp och åt frukost men sedan somnade jag ju om igen. Så jag fattar inte. Men idag blir det att försöka sova vid nio och så ska jag inte gå upp fören klocknan sju. Det låter himla nice tycker jag. Så i helgen blir det bara att sova och på söndag ska jag inte ställa någon klocka utan sova tills jag vaknar., Kommer att bli himla skönt faktiskt. Dock måste jag ställa klockan på lördag eftersom vi ska till stallet. Men det är s¨dant som händer, men jag hoppas att vi inte åker så tidigt. Men dagens planer är följande:
skolan( kemi labb, fysik labb och sedan kemi prov)
Gymma en timme
Hem och äta och bytta om
Stallet
Duscha
Plugga tyska glosor
Sova tidigt!!!!!
Så ser min dag ut idag. Men jag hoppas att jag kommer i säng skapligt annars blir jag fan lack på mig själv. Min kropp måste sova och jag tror att jag börjar bli lite små sjuk och det vill jag ju inte. Måste hållla mig frisk  nu! Får vara sjuk på sportlovet eller någo sådant. Men inte nu!!!!!!!!!( fast vill hemskt gärna slippa att vara sjuk)
Men nu ska jag slänga mig isängen i 30minuter till innan jag drar iväg till skolan. Men jag bloggar mer när jag kommer hem från gymmet. Annser inte att datorn måste med idag, det är så krongligt att ha med sig den när man ska ner till gymmet=( men jajja vi hörs i eftermiddag!

Jag vill ha mina naglar tillbaka=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0