Jag är vaken bara något seg!

Okej imorse vaknade jag vid halv åtta för jag hade näsblod. Kan inte påstå att det var jätte mysigt. Men älsklingen var snäll och hjälpte mig med det och hämtade papper och allt^^ Men vi somnade om som stockar till 20 över tolv. Så vid halv ett så åt jag min frukost. Den är bra den eller vad säger ni?Men idag blir det bara massa mys med älsklingen och sen ikväll blir det att skriva lite recept, plocka iordning i rummet, och plugga engelska glosor. Det tycker jag låter som en riktigt bra idé eller vad säger ni^^ men jag ska försöka att hinna blogga innan jag går och läger mig ikväll. Jag menar det är ju skola imorgon. Och det kommer att bli en jobbig dag, inte kul alls. Hade hellre legat i sängen med älsklingen hela dagen^^

Älsklingens bil^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0