Jag har börjat sniffa!

Jag har börjat att sniffa något bättre än limstift och som ger mer effekt än droger. Älsklingen hade en öppnad godis påse så jag satt in näsan där och det luktade svin gott. Blev ju näst intill hög. Men nu sitter jag i älsklingens säng och han är faktiskt duktig och äter. Men idag blir det mys med älsklingen. Och sen så blir det att handla med mamsen och självklart äta. Och idag blir det köttfärssås med pasta. Svin gott ju. Hur kan man leva på dieter. Jag fattar inte riktigt det. Men nu blir det mys med älsklingen och lite matte plugg för den läxan är rätt så saftig tills imorgon^^

Åhhh vad jag är sugen på plättar, det vill jag ha som frukost på lovet. Det låter riktigt bra. Typ på söndagen ska jag göra det. Tycker jag låter jätte bra^^ Gör inte ni^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0