Jag önskar mig!


Överkastet vill jag ha ett nytt för att mitt andra har gått sönder och man vill ju ha och bytta med!
Alla kläder är ju till för att fräscha upp min garderob lite
Sminkborstarna måste jag köpa nya för mina är så ofräsha eftersom jag har fått dom efter mamma så jag känner att jag vill ha ett par egna.
Smink palletten, för att jag verkligen älskar att ha olika ögonskugger men de blir ine av att jag köper någon själv.
Smyckena bara för att dom är så otroligt fina, okej jag vill väl egentligen bara ha ringen men munken är frän
Och mina älskade skor. Dom ända skorna jag kommer att köpa under hela året. Så tänkte att jag lika gärna kan önska mig dom^^
Visst det är lång tid kvar tills jag fyller år men jag har ändå lite som ligger på önske listan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0