Jävla hosta!

När jag har planerart att sova tror ni inte då att jag vaknar av ett jävla hostanfall kvart i sex. Och kan ju självklart inte somna om. Nu sitter jag helt segt i sängen och har ätit en inderbar frukost. Och jag har planer på att slå på en film och sätta mig och plugga lite matte. För det skadar ju aldrig eller vad säger ni^^ Men jag hör av mig sen när jag har vaknat för nu känns det bara som att jag går i sömnen eller något. Hahaha vad kul, jag tror nog jag hade gjort samma sak även fast jag gick i sömnen och gissa vad det är? Självklart äta ni känner ju mig^^

Man kan ju alltid hoppas att jag inte slutar som den är snarkande isbjörnen^^ Men det lär jag ju göra som  vanligt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0