Känner mig lite bättre!

Jag känner mig faktiskt lite bättre men jag ska snart gå och lägga mig iallafall så att jag orkar morgon dagen. Blir att gå upp tidigt och plugga och städa imorgon men jag antar att det hör till när man är naturvetare. Men den här veckan har jag slarvat med frukosten och gått och lagt mig efter och det är ju inte jätte bra för matsmältningen men vad gör man^^ Men jag får börja att tänka på det nästa vecka för nu är ju dena vecka snart slut. Men jag tror inte att jag har gått upp något och det kan ju vara rätt skönt att veta. Men nu ska jag slänga på en film och sätta mig och kolla lite på läxorna. Inte roligt men det är behövligt. Hade hellre suttit vid älsklingens skrivbord än att sitta här och frysa men det är sådant som händer. Men vill vara oss älsklingen jag saknar honom så himla mycket. Jag fattar inte hur tomt det kan kännas utan älsklingen. Men nu måste jag skynda mig med läxorna^^

Skönt att lägga sig och sova sen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0