Längtar massor!

Okej nu har jag tagit ett sådant där långt och skönt bad. Ett sådant man måste göra ibland. Det var helt underbart men det saknades att älsklingen låg bredvid. Men det få man fixa tills nästa gång jag ska bada eller vad säger ni^^. Men nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hit, men det gör han ju inte fören ikväll. Men man kan ju alltid längta efter sin älskling. Och funderar på om jag ska ta en långpromenad med älsklingen ikväll om han inte blir allt för ledsen. Men det är skönt att gå ut och gå faktiskt. Men nu lyser solen utanför mitt sovrumsfönster och det snöar små flingor( det är inte kul det ska bli vår ju) Men det är ju skönt att det fortfarande är ljust ute. Det är ett stort plus till det. Men jag ska sätta mig ner nu och fortsätta med att plugga. Och så ska jag nog plocka upp i rummet innan älsklingen kommer. Men nu vet ni hur mina timmar fram till sex ser ut!
Hej sålång!

Jag vill ha mera sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0