Mår inte bra!

Okej jag mår kass idag kan jag ju säga. Inte mysigt allt. Är trött, fryser och mår illa som ett as. Hoppas att det är mina p-piller som spelar mig ett sprat! Men jag måste ju palra mig upp till skolan iallafall. Och sedan har vi ju stallet. Jag kommer att avlida där ute. Kallt och blåsigt och sedan ska jag rida Harriet. Men det blir att ta febern igen när jag kommer hem. Men jag struntar i att göra det nu, för har jag inte tagit febern är det ingen som kan säga att jag har feber^^ Smart va^^Men idag blir det skolan( kemilab, fysik lab, lunch och kemi) På lunchen ska jag träffa min underbara älskling tror jag. Jag hoppas det iallafall. Det är så mysigt att träffas även fast de bara är över en kort stund. Det är helt underbart. Och sedan efter skolan blir det att sitta kvar i ett grupprum istället för att gyma( eftersom jag inte mådde bra igår och just nu är trött och sliten). Ska plugga kemi, tyska, fysik om vi får någon och så engelska om jag hinner. Men det får vi minsan allt se. Mén jag ska iallafall gå på mattehjälpen idagäven fast det är tråkigt att vänta. Men jag behöver verkligen hjälp. Så jag hoppas att det är lite folk och att man hinner att få mycket hjälp. Men det låter som en bra dag. En lång dag bara. Jag får hoppas att jag orkar bara. Sedan är det hem och laga mat och sedan ut till stallet. Och när vi kommer hem från stallet ska jag bara kasta mig in i duschen och duscha. Sedan blir det att hoppa i säng TIDIGT!!!! Det som inte gick så bra igår. Somnade väl runt halv elva. Men älsklingen ringde och så låg vi och pratade och sedan vet jag inte vad jag gjorde. Jag trodde att jag somnade skapligt, men det kan jag säga att det gjorde jag inte. Men jag får se fram imot sängen i kväll. Det låter som ett bra alternativ. Men nu slår snart ögonlocken ihop så jag funderara på om jag ska gå och lägga mig igen och gå uoo vid sju^^Det tycker jag lät som en bra idé. Men jag ska försöka att hinna blogga lite under dagen. Jag tar iallafall med mig datorn så att jag har möjligheten att göra det. Och så får vi se om jag har tid. För det är ju rätt så mycket i skolan just nu kan jag ju säga!!! Men jag antar att det blir mer. Men nu säger jag god natt igen då så skriver jag kanske sen om jag hinner.

Titta vad liten Ru är( till vänster) Kortet är taget precis innan mamma köpte Rusan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0