Melo suger faktiskt!

Igår så hade älsklingen och jag bara en mys kväll. Men den hade mycket att erbjuda iallafall. Vi myste och sedan kommer typ mamma halv springande in och frågar om vi kan köra henne till mormors jobb för hennes bil har stannat. Så då var det bara att slänga på sig kläderna och åka upp ´ditt. Senare under kvällen så blev det att bara ligga och prata. Och det är faktiskt riktigt skönt även fast det är jobbigt att prata om vissa saker. Men på något sätt så är det faktiskt skönt att prata om allt mellan himel och jord. Men jag somnade väl runt elva, halv tolv. Men jag kan ju säga att det blev att stänga av Melodifestivalen. Ärligt talat det är ju svin dåligt. Jag som tyckte det var bra förut det suger ju bara!!!! Det är ingen bra underhållning och det är inga bra låtar så vi struntade i det och kollade på O.C. Så ingen mer melodifestival för mig! Nu blir älsklingen glad^^ Så vi kan ju säga att jag dissar Melodifestivalen hårt!

Program ledarna är väl det ända som är bra. Fast tyckte ändå föra året var bättre^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0